Dinkelberg en Kuipers

Bedrijven moeten automatiseren. Dat is uiteraard niet uit vrije wil. De markt verandert en daar dien je op in te spelen. Hierdoor komen soms banen en tarieven zwaar onder druk te staan. Als je uiteindelijk ander personeel nodig hebt om bij te blijven, ben je vaak te laat. Door het pro-actief blijven opleiden van je medewerkers voorkom je problemen. Dinkelberg en Kuipers wachtte niet af en mede daardoor is automatisering een logisch onderdeel van de bedrijfsvoering geworden.

Cultuurveranderingen

Dinkelberg en Kuipers had al snel in de gaten dat hun branche aan het veranderen was. Steeds meer zaken gaan online en de rol van hun bureau werd steeds minder. Van controleur naar adviseur was en is de inzet van Dinkelberg en Kuipers. Ieder contact is er één en de medewerkers moesten letterlijk achter hun computer vandaan komen. Dat valt niet mee als je dat niet gewent bent. Ook word er van je verwacht dat je commerciële kansen ziet en benut. Dit zijn cultuurveranderingen die noodzakelijk zijn maar niet vanzelf gaan. Business-update heeft hieraan meegewerkt d.m.v. communicatie, adviestrainingen en persoonlijke coaching. Het bedrijf is nu weer klaar voor de toekomst.