De letterspecialist

Ondanks de economische crisis zijn er gelukkig ook nog bedrijven die het relatief goed doen. Ze blijven zelfs investeren in middelen en medewerkers. De Letterspecialist is zo’n bedrijf. Door te investeren in training en persoonlijke coaching van haar medewerkers – om nog klantgerichter en beter adviserend te gaan werken – werden bestaande klanten binnenboord gehouden en werd zelfs het klantenbestand uitgebreid.

Weten wat de klant wil

Je medewerkers en je klanten zijn het grootste goed in je bedrijf en de Letterspecialist is zich daar goed van bewust. Dit specialistisch hoogwaardig bedrijf dat gespecialiseerd is in visuele communicatie, sign en buitenreclame. Alles op maat zoals de klant het wil. Het contact met de klant – via telefoon en bedrijfsbezoeken – is daar cruciaal in. Goed weten wat de klant wil en daar oplossingen voor zoeken en aanbieden. Dat betekent goed luisteren en je inleven in de klant en het bedrijf. Je bent als het ware een onderdeel van dat bedrijf. Business-update heeft d.m.v. training en coaching in communicatie de medewerkers hun bedrijf op een nog hoger niveau laten brengen.